sobota, 15 września 2012

Mika Urbaniak & Urszula Dudziak

 Festiwal Czterech Kultur rozpoczął się w Łodzi koncertem Miki Urbaniak i Urszuli Dudziak


Łódź to tygiel kultury polskiej , żydowskiej, rosyjskiej i niemieckiej.
Przedstawiciele tych narodowości przez dziesięciolecia tworzyli to miasto. 
Festiwal Czterech Kultur sięga do tych korzeni. Jego zadaniem jest wzmacnianie dialogu, tolerancji dla odmienności , łączenie różnych kultur.

Koncert rozpoczęła Mika Urbaniak, śpiewając utwory ze swojej najnowszej płyty "Follow You". Miła zabawa,która wszystkich fajnie bujała.

Później dołączyła do niej Urszula Dudziak. Razem na scenie prezentowały się bardzo interesująco. Miło było i patrzeć i słuchać. Dudziak , jak zawsze , emanuje pozytywną energią, która udziela się publiczności. Śpiewa fantastycznie, co moa nastoletnia córka określiła 'ale pojechana'. I cokolwiek by to nie znaczyło- zgadzam się.
Towarzyszyli jej świetni muzycy, zwłaszcza genialny saksofonista Łukasz Poprawski.





1 komentarz:

  1. Ostatnio przeczytałam autobiografię Urszuli Dudziak "Wyśpiewam wam wszystko". Ależ ciekawe miała życie. Nigdy nie byłam na jej koncercie, ale poznałam ja osobiście i mam jej autograf. Weszłam do naszej filharmonii już po jej koncercie, widzowie juz wyszli, a ona i jej zespół własnie zbierali sie do wyjścia. Podeszłam i zagadałam. bardzo bezpośrednia, sympatyczna, chwilę ze mną porozmawiała. To było chyba 6 lat temu. Odtąd mam do urszuli Dudziak stosunek osobisty, bardzo ja lubię i podziwiam. I pomyśleć, że ta młoda pani ma prawie 70 lat!? Pozdrawiam Cię serdecznie. Hania

    OdpowiedzUsuń